Uczelniane Centrum Informatyczne pełni nadzór nad wydawaniem podpisów elektronicznych w Politechnice Częstochowskiej oraz prowadzi rejestr. Zakupy certyfikatów są realizowane za pośrednictwem wyznaczonego pracownika UCI.
Osoby chcące korzystać z podpisu elektronicznego muszą uzyskać zgodę Rektora, a następnie zgłosić się do UCI.
Wyznaczony pracownik UCI koordynuje technicznie proces wydania podpisu. Jednostka zamawiająca zobowiązana do realizacji zakupu zgodnie z Procedurą udzielania zamówień publicznych na PCz. Jednostką merytoryczną ds. związanych z zakupami jest Dział Zamówień Publicznych.
Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.